- საქართველოს მთავრობა თაკარა მზის ქვეშ
- ”საქართველოს სარეკლამო ბაზარი” (საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველო) /კვლევა 2011/ ქართულად
- ქართული მედიის და სარეკლამო ბიზნესის კვლევის ანგარიში – მოკლე შინაარსიon
IREX-ის დაკვეთით, G-MEDIA პროგრამის ფარგლებში საქართველოს მენეჯმენტის საკონსულტაციო ჯგუფმა, ინოვა-მ გამოიკვლია ქართული მედია ბიზნესის არსებული მდგომარეობა, მთავარი პრობლემები და განვითარების პოტენციალი ბიზნესის მდგრადობის თვალსაზრისით.
ანგარიშის მოკლე შინაარსი ქართულ ენაზე შეგიძლიათ გადმოიწეროთ შემდეგი ბმულიდან: Executive Summary – Georgian Media industry research GEO